Daca anul trecut, urmand trendul unor campanii premiate la Cannes, unele branduri au inceput sa le imparta consumatorilor spatiul lor de media, pentru a-l umple cu mesaje de larg interes, cum ar fi “Te iubesc, Maricico, semnat Gicu’, powered by Sampon Urzica”, in 2010, oamenii de la Pepsi s-au gandit sa treaca la nivelul urmator, oferindu-le consumatorilor direct bugetul de media de la Super Bowl, fara a mai achizitiona spatiul de difuzare a spoturilor.
Astfel, Pepsi a intrerupt o traditie de 23 de ani.
Aceasta veste, stirea ca Pepsi a inlocuit tv-ul cu social media si alte cateva tactici despre care veti afla mai jos au facut ca despre Pepsi sa se vorbeasca mult mai mult decat despre Coca-Cola, in asociere cu Super Bowl-ul.
Proiectul care a detronat Super Bowl-ul se bazeaza pe social media
Marea problema a brandurilor care decid sa fie active in social media e gasirea unor pretexte de conversatie cu consumatorii.
Un subiect interesant de discutie, din care a derivat si paltforma de comunicare Coca-Cola (“open happiness”) este “ce ii face pe oameni fericiti?”.
Raspunsurile primite de cei 3 tineri protagonisti ai proiectului "Expedition 206" vor fi postate in diverse retele sociale.
Excursia lor in cele 206 tari se va desfasura pe tot parcursul anului 2010.
Cititi mai multe pe IQads.ro
Comunicat oferit de F5, Realitatea Catavencu