Mai sunt doar 2 zile pana la cea de-a patra editie Digital Marketing Forum, eveniment dedicat in acest an strategiilor de optimizare a bugetelor si cresterii eficientei campaniilor de marketing in new media.
Evenimentul va avea loc in perioada 24 -25 februarie, la Crowne Plaza Hotel si va include sesiuni de conferinte si workshop-uri specializate, totul intr-o viziune integrata asupra comunicarii digitale de astazi: ce functioneaza in prezent si cum arata viitorul.
Prima zi a evenimentului (24 februarie) este dedicata evolutiei marketingului sub influenta noilor media si modului in care mediul digital reconfigureaza astazi comunicarea traditionala a brandurilor.
Astfel, in prima sesiune, Wim Vermulen (Director of Digital Innovation Ogilvy Group CEE Europe) va vorbi pe larg despre “the next big thing” in marketingul digital, Grant McKenzie (Marketing Vice-President, Ursus Breweries) va dezvalui cum se vede marketingul digital din perspectiva unui om de marketing, Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital) va aduce in discutie mecanismul diferentierii prin inovatie si detasarea de cliseele traditionale, iar Bogdan Naumovici (Creative Director, 23 Communication) va oferi raspunsuri concrete la intrebarea “ce poate invata industria online de la industria publicitatii”.
Cea de-a doua sesiune propune o perspectiva la zi a celor mai eficiente tactici, instrumente si strategii de optimizare a campaniilor de marketing online, prezentate de 2 specialisti straini: Steffen Ehrhardt (Product Specialist, Google EMEA) si Ray Moore (Creative Director, Kondiment).
Sesiunea se va incheia cu prezentarea rezultatelor celei de-a treia editii a studiului 'Online Leading Brands', cercetare dedicata brandurilor online ce activeaza pe piata locala, realizata de Evensys in parteneriat cu Gemius Research. Editia din acest an va prezenta un clasament la zi al principalelor branduri locale si internationale din industrii precum auto, telecom, ingrijire personala (cosmetice) si banci/asigurari.
Vom intra apoi in culisele unor campanii locale cu eficienta dovedita si vom descoperi noi idei pentru marketingul digital alaturi de Avi Shloush (General Manager, D-na Ghica Plaza), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Mihai Tataru (Managing Director, Senior Interactive), Robert Anghel (Online Marketing Manager, Orange Romania), Marcin Grodzicki (Business Developer, AdTaily), Dorin Boerescu (CEO, 2Parale), Vasile Alboiu (Digital Creative Director, OgilvyInteractive) si Dragos Gurarosie (Business Director, Metropotam Group),
Agenda primei zile va include la final o serie de prezentari dedicate componentei de strategie si planificare in marketingul digital: Cum integram cu succes Internetul intr-o campanie de comunicare - Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler), Indicatori de masurare a eficientei campaniei digitale - Costin Radu (Managing Partner, Smark & IQ Ads), Exciting times for media agencies - Mike Stapelfeld (Digital Director, Omnicom Media Group), Cum iti dezvolti strategia digitala - Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Ingredientele unei campanii online de succes - Radu Ionescu (General Manager, Kinecto), Cum sa masori eficienta campaniei online inainte de click - Doru Panaitescu (Consultant independent) si Engagement on social media networks - Boros Botond (Senior Consultant, Carnation).
Totodata, evenimentul va gazdui si lansarea celei de-a treia editii \'Digital Marketing Report”, o publicatie anuala dedicata mediului online si mobil din Romania, ce va include analize, clasamente diverse si ghidul actualizat al principalelor companii locale din new media.
In cea de-a doua zi (25 februarie) vor avea loc 4 workshop-uri specializate, ce vor aprofunda strategii si tactici pentru campanii online de impact (de la concept pana la evaluare).
Astfel, Stefan Stroe (Consultant independent) va oferi solutii practice pentru identificarea abordarilor potrivite, planificarea eficienta si evaluarea riguroasa a unei campanii de marketing online.
Vor fi prezentate studii de caz virtuale, strategii de integrare a componentei new media in mix-ul de comunicare si tehnici pentru o mai buna cunoastere a consumatorului din mediul online.
Despre creativitate in publicitatea online va vorbi celor prezenti Vasile Alboiu (Digital Creative Director, OgilvyInteractive) intr-o prezentare aplicata, ce va dezvalui beneficiile executiilor digitale creative si aportul lor in dezvoltarea unor experiente de brand online interactive.
Masurarea rezultatelor in publicitatea online este subiectul ce va fi abordat de Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital).
Workshop-ul va analiza avantaje mixarii publicitatii digitale si a campaniilor targetate pe diverse canale, indicatorii-cheie ce contribuie la optimizarea ROI, rolul publicitatii online in mixul de media sau pasii ce trebuie urmati pentru a creste increderea in mediul online.
Publicitatea pe mobile web, campaniile in social media si cunoasterea aprofundata a comportamentului consumatorilor sunt cele trei directii-cheie ce vor fi discutate in cadrul ultimului workshop, dedicat solutiilor practice de abordare a noilor canale digitale.
Specialistii invitati in cadrul ultimei sesiuni de workshop sunt Monika Lasota (International Business Development Manager, Gemius Research), Dan Virtopeanu (General Manager, Voxline) si Adrian Soare (Consultant independent).
“An de an, oamenii de marketing si publicitate vin la Digital Marketing Forum pentru a decide care sunt tacticile, strategiile si instrumentele care le vor aduce succesul in actiunilor lor de marketing in new media. Vom vorbi in acest an, pe parcursul celor 2 zile, despre ultimele tendinte, abordari creative, solutii inovative, noi idei pentru marketingul digital si, mai ales, despre rezultate obtinute si exemple de succes” afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Digital Marketing Forum 2010 este un eveniment marca Evensys, organizat in parteneriat cu agentiile OgilvyInteractive si MEC Interaction, alaturi de Think Digital.