Vodafone Romania a adaugat 128.000 de clienti noi in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2009, ajungand la un numar total de 9.663.000 de clienti.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) total, calculat pe ultimele 12 luni, a inregistrat o valoare de 8.1 Euro, la 31 decembrie 2009, in timp ce ARPU mobil a ajuns la 8,0 Euro in aceeasi perioada.
Numarul de abonati a crescut cu 0.9%, de la an la an.
Vodafone Romania anunta indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru fiscal*, incheiat la 31 decembrie 2009, conform rezultatelor date publicitatii astazi de catre Vodafone Group Plc.
Vodafone Romania a adaugat 128.000 de clienti noi in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2009, ajungand la un numar total de 9,663,000 de clienti.
“Desi operam intr-un context economic dificil si pe o piata extrem de competitiva, am reusit sa incheiem anul calendaristic 2009 cu rezultate bune. In trimestrul incheiat la 31 decembrie, un numar semnificativ de utilizatori au ales serviciile oferite de Vodafone Romania.
In ultimul an, am asistat la o diminuare cu peste 20% a industriei telecom locale, ceea ce ne determina sa acordam in continuare multa atentie eficientizarii business-ului nostru, precum si adresarii nevoilor actuale ale clientilor.
Prioritatea noastra ramane aceea de a oferi consumatorilor si companiilor cele mai bune si avantajoase servicii de comunicatii, cu autorul carora sa poata raspunde mai usor provocarilor de natura economica din ultimele luni ale anului trecut”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania..
Veniturile din servicii au scazut cu 23,8% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2009, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Venitul mediu pe utilizator** (ARPU) total, calculat pe ultimele 12 luni, a inregistrat o valoare de 8.1 EURO. la 31 decembrie 2009, in timp ce ARPU mobil a ajuns la 8,0 EURO in aceeasi perioada Clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 38.4% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite 61.6%, in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2009, comparativ cu 37.48% si 62.52% in aceeasi perioada a anului trecut.
Aceasta corespunde unei cresteri anuale de 0.9% a numarului de abonati.