SigmaNET a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in 2009, in pofida crizei care afecteaza industria IT&C

SigmaNET a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in 2009, in pofida crizei care afecteaza industria IT&C

SigmaNET a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in 2009 fata de anul 2008. "Desi tinta pe 2009 a fost o crestere de 30% fata de 2008, la finele anului care tocmai s-a incheiat am reusit sa avem vanzari mai mari cu 50% fata de cele din 2008", declara Bogdan Socol, managing partner la SigmaNET."


Cresterea SigmaNET intr-un an de criza, plin de incercari pentru industria de e-commerce romaneasca, s-a datorat investitiilor de peste 100.000 de euro in dezvoltarea companiei, 80% din aceste sume reprezentand capital propriu. [...]

La fel ca in 2009, si in acest an tot profitul pe care il vom obtine il vom reinvesti in dezvoltare, modernizare si imbunatatirea serviciilor". Estimam ca in 2010 cele mai vandute produse vor ramane cu siguranta laptopurile si telefoanele mobile.


"Multi clienti isi vor indrepta atentia catre gadgeturi de tip ALL IN ONE, adica un produs care sa indeplineasca functii multiple ", declara Bogdan Socol.

"Desi tinta pe 2009 a fost o crestere de 30% fata de 2008, la finele anului care tocmai s-a incheiat am reusit sa avem vanzari mai mari cu 50% fata de cele din 2008", declara Bogdan Socol, managing partner la SigmaNET."Cresterea SigmaNET intr-un an de criza, plin de incercari pentru industria de e-commerce romaneasca, s-a datorat investitiilor de peste 100.000 de euro in dezvoltarea companiei, 80% din aceste sume reprezentand capital propriu.

In ultimele 6 luni de zile am avut o crestere constanta a cifrei de afaceri, in medie 10% pe luna. Pentru 2010 am atras si alocat fonduri de 200.000 euro pentru eventuale preluari ale unor jucatori mai mici din online. Stiu ca exista companii care au fost prea optimiste in 2009 si care nu cred ca vor supravietui in 2010", mai declara Bogdan Socol.

In 2009 SigmaNET a adoptat o politica de marketing diferita de cea a concurentilor sai, fapt pentru care nu doar a reusit sa supravietuieasca crizei, dar in 2009 SigmaNET s-a reinventat.

Compania s-a dezvoltat intr-un ritm normal si constant, astfel incat in luna decembrie a anului trecut numarul de clienti a depasit cifra de 19.000, portofoliul de clienti crescand cu 50% fata de 2008.

"La fel ca in 2009, si in acest an tot profitul pe care il vom obtine il vom reinvesti in dezvoltare, modernizare si imbunatatirea serviciilor.

Toate serviciile noi pe care le-am introdus in aceasta piata competitiva, dar inca in plina ascensiune, au venit in ajutorul clientilor SigmaNET", declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. "Prin lansarea pe piata a unor servicii cum ar fi Garantia pe Viata la peste 5000 de produse, sau BonusGate - un sistem de afiliere ce permite comisioane lunare substantiale, am reusit sa crestem calitatea serviciilor oferite si in acelasi timp am reusit sa nu afectam marja de profit a companiei.

Nu am dorit sa ingrosam randurile magazinelor online romanesti care practica reduceri masive de preturi si care prin reducerea profitabilitatii au reusit sa destabilizeze aceasta piata inca tanara de e-commerce din Romania dand faliment. Suntem pe aceasta piata de 14 ani, mai avem putin si implinim 15 ani, si suntem aici sa oferim servicii de calitate clientilor nostri si peste inca 15 ani cel putin", mai declara Bogdan Socol.

Un alt punct important in dezvoltarea companiei noastre in 2009 a fost mutarea intr-un sediu nou, mai mare, de 500 mp. "Costurile operationale s-au redus cu 40%, spatiul de expunere al produselor s-a marit la peste 200 de mp, iar capacitatea de preluare a cumparatorilor depaseste 500 de clienti pe zi", declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET.

Estimam ca in 2010 cele mai vandute produse vor ramane cu siguranta laptopurile si telefoanele mobile. Se vor alatura acestei categorii si netbook-urile, un segment relativ nou unde ponderea vanzarilor s-a marit inca din luna decembrie a anului 2009. "Multi clienti isi vor indrepta atentia catre gadgeturi de tip ALL IN ONE, adica un produs care sa indeplineasca functii multiple.

Un exemplu concret este telefonul mobil dotat cu camera foto cu un numar cat mai mare de megapixeli si filmare full HD - high definition - integrata" declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET.

"De asemenea, piata de monitoare si televizoare LED va avea parte de un trend crescator, urmata de tehnologiile 3D, E-readerele, LCD-urile High-Definition, dorite si cautate din ce in ce mai mult de catre iubitorii de tehnologie", mai declara Bogdan Socol.