Este greu de masurat ce forta culturala a devenit cantareata Lady Gaga, insa site-ului de muzica-video Vevo, aceasta ii genereaza un sfert din trafic.
Ted Mico, vice predesedinte executiv al Interscope/Geffen, o casa de inregistrari detinuta de Universal Music Group, a declarat in cadrul conferintei Digital Music East ca videoclipurile cantaretei Lady Gaga reprezita un sfert din traficul pe Vevo.
Vevo a fost creat de trei din cele mai mari companii de inregistrari: Universal Music, Sony Music Entertainment si EMI Music.
Si Warner Music Group este in negocieri pentru a se alatura.
Serviciul reprezinta raspunsul caselor de inreistrari la succesul videclipurilor muzicale de YouTube.
Si Google, proprietara YouTube, a ajutat la construirea serviciului Vevo.
In plus, de fiecare data cand cineva cauta un videoclip Lady Gaga pe YouTube, este trimis pe o pagina web a Vevo.
Potrivit ComScore, Vevo a atras luna trecuta 35 milioane de vizitatori unici. Cu toate ca site-ul are miliarde de vizualizari la doua luni de la debutul sau, serviciul nu este inca profitabil, dupa cum a precizat Thomas Hesse, sef al operatiunilor digitale Sony.
Sursa: Smartnew