BestAds editia a sasea, singurul festival de publicitate desfasurat exclusiv online, a strans pana acum peste 6.000 de voturi.
Lucrarile pot fi votate in continuare, pe site-ul festivalului, BestAds.ro, pana pe 14 martie 2010.
La fel ca in ultimii cinci ani, la BestAds, comunitatea pasionatilor de publicitate realizeaza cel mai validat top al reclamelor romanesti, corespunzator celor 5 categorii ale festivalului: Spot TV, Coloana sonora, Spot radio, Print si Campanie.
Toate cele 45 de nominalizari din competitie sunt creatii originale, produse de agentii de publicitate romanesti, adresate consumatorilor locali si difuzate in premiera in 2009.
In acest moment, in cadrul fiecarei categorii BestAds 6 exista cate un potential castigator care se detaseaza destul de clar de restul competitorilor.
O lupta mai stransa se duce insa intre productiile aflate pe locurile imediat urmatoare.
Astfel, la Spot TV, conduce Alergatorii, reclama Dorna produsa de McCann Erickson, cu 21% din voturile exprimate in categorie.
Urmeaza spotul Hagi, realizat de Propaganda pentru BRD, cu 11%, iar pe locul 3 se afla la egalitate 3 reclame, fiecare cu cate 10% din preferintele publicului: Cosmote cu Genistul (de la Ogilvy), Romtelecom cu Thriller Movie (de la Graffiti BBDO) si Salvati Delta cu spotul Nu amesteca lucrurile (de la Next Advertising).
La categoria Coloana sonora a unui spot TV, conduce reclama Metro Love, realizata de Publicis pentru Orange (27%), cu melodia lui Jason Mraz – “I’m Yours”.
Urmeaza reclama Alergatorii de la Dorna (18%), cu melodia “Navras”, a lui Juno Reactor, de pe coloana sonora Matrix, si din nou Orange, cu spotul Sledge (Gabriella Cilmi – “Warm This Winter”), cu 12% din voturile categoriei.
In cadrul categoriei Print, lupta pentru popularitate este stransa. Next Advertising conduce cu doua lucrari realizate pentru Salvati Delta: Fara plastic ar fi fantastic (21%) si Bathroom (18%).
Pe locul 3 se afla la egalitate printul Iepuras, realizat de Scala JWT pentru Greenpeace, si Oglinda, realizat de AdVenture pentru Asociatia Batranete frumoasa, ambele cu 11%.
Cea mai clara situatie e la categoria Spot radio, unde Radio Guerrilla conduce cu Badaranul de cinematorgraf (realizat de Propaganda) cu 41%.
Pe locul 2 e spotul Puya, realizat de McCann-Erickson pentru Vodafone (19%), iar pe locul 3, spotul Soferul, realizat pentru Fundatia SMURD, de Scala JWT (12%).
La categoria Campanie, cea mai votata e “Antimitocanie” realizata de Propaganda pentru Radio Guerrilla (32%).
Urmeaza “Oameni mari” creata de Propaganda pentru BRD (16%) si “Tineri” realizata de McCann-Erickson pentru Vodafone (12%)
Situatia live a voturilor poate fi urmarita pe site-ul festivalului, BestAds.ro.
Festivalul de publicitate BestAds este organizat de IQads – cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, cu o audienta medie de peste 150.000 de vizitatori unici lunar.
Alaturi de SMARK – comunitatea profesionistilor in marketing; IQads este inclus in portofoliul Blue Idea si parte din F5 Realitatea-Catavencu.
Spatiile publicitare sunt administrate de regia de vanzari online F5 X-Media.
Comunicat oferit de Realitatea - Catavencu