Care sunt cele mai eficiente moduri si locuri de promovare on-line pentru tine - iAnalysis

Care sunt cele mai eficiente moduri si locuri de promovare on-line pentru tine - iAnalysis

Folosind programe de web analytics poti stabili anumite actiuni pe care le fac vizitatorii pe site-ul tau ca obiective (goals). Acestea pot fi comanda pe site, abonarea la newsletter, comentarea unui post etc. Astfel vei afla care sunt sursele aducatoare de vizitatori pe site care au cea mai buna rata de conversie.


Mai multe despre acest subiect vom discuta la iAnalysis, Primul training de Web Analytics din Romania, care va avea loc pe 31 Martie in Bucuresti, fiind sustinut de domnul Liviu TALOI si organizat de PICANT (www.marketingforum.ro).

Trainingul iAnalysis (www.marketingforum.ro) propune o abordare pragmatica a masurarii si analizarii comunicarii si prezentei on-line.

iAnalysis (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comunicare on-line sau de monitorizare si eficientizare a activitatii on-line si care doresc sa isi revizuiasca sau sa isi imbogateasca cunostintele de web analytics..

Tematica iAnalysis este:

1. Introducere
Business, obiective de business si, nevoia de masurare
Transpunerea obiectivelor de business in obiective masurabile de aplicatiile de analytics
Elemente de baza de Usability
Mic glosar de termeni folositi in analytics

2. Web Analytics - partea I
Metode de masurare a informatiilor de trafic
Despre datele colectate, limitari
Instalarea codului de Google Analytics (GA)
Setarea GOAL-urilor in GA, goal-uri cu acelasi URL, rapoarte, funnel visualization
Masurarea campaniilor de marketing, bannere rich media, newslettere
e-Commerce tracking in GA
e-Commerce tracking la site-uri care nu sunt magazine online
Rapoarte in GA

3. Web Analytics - partea II-a
Segmente avansate in GA
Rapoarte personalizate in GA
Motion Charts, grafice in 5 dimensiuni, animate
Profile si filtre
Filtre avansate, GA hacks

4. Discutii despre actiuni si masuri luate pe baza analizei rapoartelor de analytics

iAnalysis Este sustinut de Liviu TALOI.
Liviu TALOI este Consultant IT pe piata .ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.

In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.

Pachetul de Training contine:

1. Participarea la Lucrarile Trainingului
2. Suporturi de curs
3. Diploma de participare
4. Masa de pranz
5. Pauze de cafea
6. Cartea Karaoke Capitalism.

Taxa de participare la iAnalysis Training Deschis este 500 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
Data Limita pentru Inscrieri este: 26 Martie 2010.

Numarul de Locuri disponibile: 12
Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Comunicat de presa