Regia de vânzări F5 X-Media are în portofoliu un nou produs - Direct Sales, un serviciu de marketing bazat pe performanţa măsurată în click-uri, leaduri şi vânzări.
Serviciul se adresează afacerilor care comercializează produse şi servicii online sau care desfăşoară campanii de colectare de date.
“Serviciul Direct Sales F5 X-Media se focusează pe vânzări efective şi este dedicat comercianţilor online şi companiilor colectoare de date.
Fiecare client va beneficia de un model de colaborare customizabil în functie de obiectivele sale de marketing şi domeniul de activitate, rezervându-ne dreptul de a accepta în sistem doar branduri potrivite cu structura demografică a audienţei noastre”, a precizat Irina Moroşanu, business affairs manager F5 (companie care deţine F5 X-Media).
Serviciul Direct Sales F5 X-Media oferă vizibilitate produselor şi serviciilor agreate cu partenerii înscrişi în program cu scopul de a genera click-uri, leaduri sau vânzări, neconţinând elemente de branding.
Direct Sales va valorifica, pentru început, traficul site-urilor editate de F5, dispunând de un volum lunar de peste 5 milioane de vizitatori unici însumaţi şi posibilitatea de a atinge o audienţă premium pe cele patru categorii – Ştiri generale, Economie şi finante, Lifestyle feminin şi Divertisment.
Variabile precum formatul anunţului, targetarea apariţiei lui, perioada de recurenţă şi algoritmul de plată se vor stabili în funcţie de obiectivele şi specificul afacerii clientului.
Mai multe detalii despre serviciu se pot afla la adresa ds.f5xmedia.ro
F5 X-Media este regia de vânzări online, cross-media şi proiecte neconvenţionale a companiei F5, parte din grupul Realitatea-Caţavencu.
Conform datelor din luna martie, F5 X-Media dispune de un volum lunar de 17,32 milioane de clienţi unici însumaţi şi 173,6 milioane de afişări.
Comunicat oferit de Ioana Piscociu, F5 - divizia new media | Realitatea-Caţavencu