Orange: Cum redirectionezi apelul in caz de urgenta ? Orange lanseaza serviciul Redirectionarea apelurilor în caz de urgenta

Orange lanseaza serviciul Redirectionarea apelurilor în caz de urgenta

Orange România lanseaza în premiera pe piata serviciul Redirectionarea apelurilor în caz de urgenta, care le permite abonatilor sa primeasca apeluri pe numarul lor în cazul în care si-au pierdut telefonul, l-au uitat acasa sau bateria este descarcata.


Pentru a activa serviciul, este suficient ca abonatii sa apeleze gratuit numarul 468 de pe orice telefon Orange, sa introduca numarul personal de telefon si parola Thank You, iar apoi sa aleaga numarul de telefon mobil sau fix catre care doresc sa redirectioneze apelurile primite.

Pentru fiecare apel redirectionat se aplica tarifele în conformitate cu planul tarifar al clientului si destinatia apelului.

“Unul dintre cele mai frecvente motive de îngrijorare ale clientilor care îsi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactati.

Prin lansarea serviciului Redirectionarea apelurilor în caz de urgenta le oferim abonatilor nostri posibilitatea sa ramâna în contact cu toti cei care îi apeleaza atunci când, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.

Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alaturi de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date si modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de continut si Buy-Back pentru telefoanele mobile.

Orange Care este un program inovativ cu o abordare integrata si unitara a serviciilor de asistenta oferite clientilor pe întreaga durata a relatiei lor cu Orange.

Prin acest program, Orange îsi propune sa le ofere clientilor confortul de a sti ca telefonul si continutul acestuia sunt protejate, iar evenimentele neasteptate pot fi preîntâmpinate.

Orange este lider de piata în România cu 10.995.000 de clienti si venituri de 1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange România se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente în serviciile de asistenta oferite clientilor.

Orange înseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cât mai simpla si mai intuitiva.

Orange înseamna mai mult decât tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni si a aduce valoare comunitatilor în care opereaza.

Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara într-o maniera responsabila.

Pentru mai multe informatii puteti accesa www.orange.ro.

Sursa: www.orange.ro