F5 va transmite in direct si in exclusivitate din club Fratelli, vineri, 26 martie, incepand cu ora 19:00, prin live streaming pe Realitatea.NET, gala de decernare a Premiilor RoBlogFest 2010.
“Roblogfest este acel moment din an cand incercam sa scoatem in fata tot ce e mai bun din mediul online, in special din domeniul blogurilor si social media.
Iar livestreaming-ul pus la cale de catre partenerii de la F5 reprezinta o contributie importanta si inovatoare, atat pentru evenimentul in sine, cat si pentru petrecerea pe care o facem pentru toti oamenii implicati sub o forma sau alta in mica familie a online-ului din Romania”, a precizat Dragos Novac, CEO Metropotam Group (organizatorul RoBlogFest).
Cei care vor accesa, maine seara, Realitatea.NET/Roblogfestlive vor avea ocazia sa urmareasca in direct unul din cele mai importante evenimente dedicate blogosferei romanesti, cea de-a cincea editie a Premiilor RoBlogFest.
Pe langa transmisiunea prin live streaming a manifestatiei, sectiunea speciala Roblogfestlive va reuni toate reactiile celor prezenti la eveniment postate pe Twitter, Facebook sau Flickr, prin poze.
Mai mult decat atat, participantii la RoBlogFest vor putea viziona in timp real, pe plasmele F5 amplasate la fata locului, toate postarile pe Facebook si Twitter, dar si fotografiile incarcate pe Flickr de la Gala RoBlogFest.
F5 a fost reprezentata in juriul RoBlogFest de Dragos Stanca, managing director F5, care a jurizat la categoria Business, Gabriela Bartic, marketing manager F5, care a notat blogurile inscrise in sectiunea Comunicare & Social Media si Costi Rogozanu, editor VoxPublica, jurat in cadrul categoriei Cultura.
Lansata in 2006 la initiativa antreprenorului Dragos Novac, CEO, Metropotam Group, RoBlogFest este singura competitie care rasplateste excelenta din blogosfera romaneasca.
Pentru editia din 2010 organizatorii au tinut cont de feedback-ul participantilor si au adus modificari la sectiunea Infotainment, introducand Travel, Culinar si Fashion.
De asemenea, au fost lansate experimental si sectiunile Social media: Twitter pentru o companie, Social media: Facebook pentru o companie, Comunicare: best use of Social Media intr-un mix de comunicare si Comunicare: campanie pe Social Media.