BitDefender, FashionUp.ro şi House of Guides sunt primii clienţi ai serviciului Direct Sales F5 X-Media
Începând de astăzi, 19 aprilie, F5 X-Media devine partener al companiilor BitDefender, FashionUP.ro şi House of Guides pentru distribuirea de produse prin serviciul Direct Sales.
“Prin acest parteneriat urmărim extinderea ofertei de produse şi servicii BitDefender către segmente de piaţă reprezentate de utilizatorii casnici şi internauţii interesaţi şi de alte domenii decât cel IT&C, ca de exemplu auto, politic, ştiri, divertisment, gastronomie sau economie. În condiţiile în care anul trecut în România, ameninţările malware au crescut cu 400%, atacurile phishing cu 2000%, iar acest trend este ascedent şi în 2010, considerăm că tot mai mulţi utilizatori vor simţi nevoia să navigheze în siguranţă pe Internet”, a spus Răzvan Vâlceanu, country manager BitDefender România.
“Romcard a raportat, în primele trei luni ale acestui an, o creştere de 70% a volumului de tranzacţii online. Ne dorim ca produsele House of Guides să se numere pe lista cumpărăturilor online din România şi cred ca Direct Sales ne va aduce în atenţia foştilor cititori - care au renunţat la alergatul prin librării, dar nu vor rezista în faţa unei propuneri de cumpărare pe Internet; şi ne va ajuta să atragem noi clienţi din rândul cititorilor de presă online”, a precizat Gabriela Tătărău, director editorial House of Guides.
“Targetul premium al site-urilor din portofoliul F5 este chiar targetul căruia i se adresează FashionUp.ro. Profesionalismul şi calitatea umană a părţilor implicate, markup-ul mare specific retailului de fashion şi notorietatea brandurilor propuse spre vânzare îmi întăresc convingerea ca afilierea va fi un succes din punct de vedere al vânzărilor realizate”, a adăugat Alin Stanciu, acţionar şi managing director Online Fashion Group.
Regia de vânzări F5-X Media va rula programe de cost per performance prin serviciul Direct Sales cu scopul final de a genera vânzări pentru produse de securitate BitDefender, pentru obiecte vestimentare şi accesorii distribuite de FashionUp.ro, respectiv pentru cărţi practice editate de House of Guides.
În baza direcţiilor anunţate la lansarea noului serviciu, ad-urile livrate în cadrul acestor campanii nu vor conţine elemente de branding, fiind centrate pe mesaje call to action.
Bazat pe performanţa măsurata în click-uri, leaduri şi vânzări şi lansat la sfârşitul lunii martie, serviciul Direct Sales al regiei de vânzări F5 X-Media se adresează afacerilor care comercializează produse şi servicii online sau care desfăşoară campanii de colectare de date.
FashionUp.ro este cel mai important mall online din România care comercializează peste 5.000 de produse de la mai mult de 300 de branduri de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi parfumuri, cu livrare în 3 zile.
House of Guides oferă cititorilor din România o serie largă de ghiduri turistice şi gastronomice, dar şi titluri care tratează subiecte din domenii precum sănătate, frumuseţe, wellness, familie, educaţie, design şi amenajări interioare.
BitDefender este producatorul uneia dintre cele mai rapide şi eficiente linii de soluţii de securitate la nivel internaţional. BitDefender oferă protecţie informatică pentru mai mult de 41 de milioane de utilizatori din Europa şi SUA.
Sursa: Realitatea - Catavencu