Duncan Southgate de la Millward Brown U.K., Neil Perkin, fondatorul Only Dead Fish UK si Heather LeFevre, de la Tribal DDB Amsterdam, vin intre 20 si 21 mai la Strategii de Media 2010, cel de-al treilea eveniment SMARK KnowHow.
Strategii de Media 2010 va avea loc la Rin Grand Hotel, din Bucuresti, si va analiza in detaliu cum influenteaza schimbarile din piata de media – cu focus pe cresterea mediilor digitale – comportamentul de consum, comunicarea de brand si bugetele.
Dupa ce a gazduit discutii complexe legate de cele mai potrivite mecanisme de promotii - in Promotiile acum: ce functioneaza si ce nu?; si a identificat insight-urile si modelele de cercetare relevante pentru industria de marketing – in Marketing Research 2010; SMARK pregateste 2 zile de conferinte si workshop-uri pentru oamenii de media.
Reunind experti din Europa centrala si de vest cu specialisti de media autohtoni, Strategii de Media 2010 se adreseaza atat publisherilor si agentiilor de media, cat si oamenilor de marketing aflati de partea clientilor.
Cu peste 16 ani de experienta in dezvoltarea de tehnici inovatoare de research si online research, Duncan Southgate, global innovation director la Millward Brown (Marea Britanie), va participa in cadrul ambelor zile ale evenimentului si va discuta despre masurarea eficientei media in contextul utilizarii unui mix cat mai complex de canale.
Neil Perkin, digital evangelist si fondator Only Dead Fish, unul dintre cele mai sonore nume intre consultantii de digital media din Marea Britanie, cu peste 20 de ani de experienta si numeroase premii, va vorbi despre cum pot fi brandurile active in mod relevant in social media si cum trebuie abordate comunitatile online din perspectiva constructiei de brand.
Heather LeFevre, senior international planner Tribal - DDB Amsterdam, care de peste 10 ani dezvolta si gestioneaza branduri globale de talia Burger King sau GEICO in agentii de top precum Crispin Porter + Bogusky, BBDO Houston si Tribal DDB Amsterdam, va aduce la masa dezbaterilor brandurile care au inlocuit cumpararea de media cu creatii de divertisment si continut valoros pentru consumatorii targetati. In cea de-a doua zi, Heather va sustine un workshop dedicat procesului de planificare strategica.
Speakerilor straini li se vor alatura, de asemenea, profesionisti autohtoni.
Cei care doresc sa participe la eveniment se pot inscrie pe Events.SMARK.ro, beneficiind si de o reducere de 20% pana pe 7 mai.
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.
Sursa: Realitatea Catavencu, F5 Media