In doar 15 luni de la lansare, platforma de intrebari si raspunsuri Toti pentru unu TPU.ro realizeaza un dublu record, devenind cea mai vizitata retea sociala romaneasca si proiectul online cu cea mai rapida crestere din .RO, de la 0 la peste 1 milion de clienti unici.
Prezentata in varianta pilot la inceputul anului trecut si lansata in aprilie 2009, TPU.ro a depasit luna trecuta Neogen.ro cu aproape 42 de mii de unici, performanta care o claseaza in topul retelelor sociale romanesti.
Conform SATI, platforma colaborativa a inregistrat in martie 1.061.704 de vizitatori unici, in crestere cu peste 6 procente fata de luna precedenta, si 5,41 de milioane de afisari, de asemenea cu aproape 6% mai mult raportat la februarie.
La nivelul intregului an (martie 2009 – martie 2010), Toti pentru unu TPU.ro a raportat medii lunare de crestere de circa 16%, in ceea ce priveste numarul de clienti unici, si de 19 procente, din punct de vedere al afisarilor.
In plus, comunitatea TPU.ro numara circa 50.000 de membri inregistrati, avand in ultimele 12 luni o rata lunara medie de crestere de peste 18%.
Pana in prezent, utilizatorii Toti pentru unu TPU.ro au generat aproape 156 de mii de intrebari si 1,2 milioane de raspunsuri, timpul mediu de raspuns pentru o intrebare fiind de 16 minute.
Evolutia lunara numarului de clienti unici pe TPU.ro (in mii), perioada martie 2009 – martie 2010, conform SATI
Evolutia lunara numarului de afisari pe TPU.ro (in mii), perioada martie 2009 – martie 2010, conform SATI
TPU.ro este principalul site de intrebari si raspunsuri din Romania. Comunitatea cladita in jurul site-ului da fiecaruia posibilitatea de a primi solutii la problemele cu care se confrunta in viata de zi cu zi si, in acelasi timp, ofera membrilor sansa de a impartasi celorlalti din cunostintele si experientele lor.
TPU.ro este un proiect lansat in parteneriat de F5 – compania new media a grupului Realitatea-Catavencu; si TreeWorks – una dintre cele mai importante companii de web development din Romania. Spatiile publicitare sunt administrate de regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale F5 X-Media.
Sursa: F5, Realitatea - Catavencu