A venit vremea ca retelele sociale sa-si gandeasca viitorul la modul profitabil. Mai precis, in cifre exacte, reprezentand incasarile din publicitate.
Twitter e pus pe fapte mari si are toate motivele sa planuiasca niste castiguri rapide
: se bucura de mare trecere printre internautii din toata lumea, scrie “Adevarul”.
524.000 de utilizatori unici numara in 2009, in vreme ce luna trecuta si-a trecut in cont nu mai putin de 22,3 milioane, fara a pune la socoteala alte milioane de utilizatori, care folosesc serviciul prin smartphone-uri sau aplicatii web precum TweetDeck sau Tweetie.
La asa o popularitate, era de asteptat ca intentiile creatorilor sai sa vizeze o "rentabilizare" cu multe zerouri.
Strategia Twitter in acest sens este de a face bani din publicitate, printr-un program
botezat "Promoted Tweets". Cum va functiona? Reclamele vor aparea pe monitor cand utilizatorii vor cauta anumite cuvinte-cheie cumparate de clienti, termeni care duc la respectivele spoturi.
Ulterior, Twitter.com va posta reclame in fluxul obsnuit de mesaje, in functie de cat de relevante sunt ele pentru un anumit utilizator.
Se cunosc deja numele catorva companii care isi vor posta reclamele pe Twitter: Best Buy, Virgin America, Starbucks si Bravo.
Sursa: TehnoPOL