Programul a fost conceput pentru a-i ajuta pe antreprenori să obţină performanţe pe o piaţă matură şi competitivă, în care rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobilă a depăşit 130%, şi să crească calitatea serviciilor oferite clienţilor. Astfel, Orange îşi consolidează poziţia de operator telecom cu cea mai extinsă reţea de distribuţie din România.
Bucureşti, 29 noiembrie 2010. Orange anunţă finalizarea programului de franciză oferit partenerilor săi. Noul model de business a fost lansat în aprilie 2009 şi a presupus o investiţie totală de peste 4 milioane de euro.
Programul a fost conceput pentru a-i ajuta pe antreprenori să obţină performanţe pe o piaţă matură şi competitivă, în care rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobilă a depăşit 130%, şi să crească calitatea serviciilor oferite clienţilor.
Astfel, Orange îşi consolidează poziţia de operator telecom cu cea mai extinsă reţea de distribuţie din România.
Odată cu finalizarea programului, Orange anunţă şi o campanie exclusivă în reţeaua Orange store. În perioada 26 noiembrie – 31 decembrie, clienţii care activează pachete de voce sau de date mai mari de 12 euro participă la trageri la sorţi săptămânale şi pot câştiga unul dintre cele 85 de televizoare LCD puse la dispoziţie.
Începând cu prima franciză deschisă la Piteşti pe 9 aprilie 2009, sub denumirea de Orange store s-au lansat 171 de magazine în 82 de localităţi din ţară, precum: Baia Mare, Bistriţa, Botoşani, Braşov, Constanţa, Ploieşti, Reşiţa etc. Orange vine mai aproape de clienţi şi îşi îmbunătăţeşte acoperirea naţională pentru produsele şi serviciile sale.
Noul concept de franciză include o zonă interactivă, în care clienţii au posibilitatea să testeze telefoane noi, precum şi serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor conectate permanent la internet sau serviciile de telefonie fixă.
Antreprenorii care au deschis francizele se bazează pe expertiza oferită de Orange pentru a furniza clienţilor servicii profesioniste, la standarde ridicate de calitate. Angajaţii din reţeaua Orange store au aceleaşi premise pentru dezvoltarea profesională ca şi angajaţii companiei Orange.
Reţeaua are peste 500 de angajaţi pregătiţi special prin cursuri dedicate. Mai mult decât atât, acum se pot înscrie în Academia de Vânzări, un programul integrat de dezvoltare a angajaţilor Orange şi a partenerilor săi care lucrează direct cu clienţii companiei.
Pentru a monitoriza calitatea serviciilor oferite, fiecare Orange store participă la programul de Mistery Shopping. În plus, în urma unei vizite în magazine, clienţii sunt invitaţi să evalueze experienţa la Orange store. Astfel, Orange se asigură de menţinerea celor mai ridicate standarde de calitate a serviciilor de asistenţă.
„Una dintre direcţiile cheie ale strategiei noastre este să facilităm accesul la serviciile de comunicaţii şi astfel să contribuim la dezvoltarea economică a societăţii.
Programul franciză are o dublă valenţă - asigură clienţilor acces rapid şi facil la oferta Orange, iar pentru antreprenori oferă şansa de a-şi dezvolta o afacere de succes, bazându-se pe tehnici de comercializare şi marketing perfecţionate în timp. Vom continua să investim în acest program, consolidând relaţia cu clienţii şi extinzând gama de servicii furnizate în reţeaua Orange store.” a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.
Orange Romania are cea mai extinsă reţea de distribuţie, cu 99 magazine proprii, 171 în regim de franciză, 117 puncte de vânzare pe baza parteneriatului cu lanţul de retail Euro GSM şi 77 cu Say.