Cifra este apropiata de valoarea inregistrata pentru intregul an in 2007.
“Varful negativ al crizei in publicitatea online din Romania a fost primul semestru din 2009, singurul de pana acum care a inregistrat scaderi. De atunci, urmatoarele doua semestre au avut cresteri. Acest prim semestru al lui 2010 ne-ar putea arata ca publicitatea online a depasit momentul crizei”, a declarat Cristian Petriceanu, presedinte al IAB Romania.
Studiul derulat de IAB Romania si PricewaterhouseCooers structureaza investitiile in publicitatea online din Romania in functie de formatele depublicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum si in functie de lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalitatii.
Prima editie ROADS din 2010 a analizat primul semestru al anului in curs, furnizand analize comparative complete intre primele semestre din cei 4 ani de derulare a studiului (2007, 2008, 2009 si 2010).
La aceasta editie au participat 18 companii.
„Ne asteptam ca incasarile din publicitatea online in 2010 sa le depaseasca semnificativ pe cele de anul trecut si sa fie cele mai bune de cand se realizeaza studiul IAB- PwC Romania .
Aceste date arata ca actuala conjunctura economica a accelerat orientarea consumatorilor catre mediul online, iar cheltuielile de advertising nu fac decat sa urmeze aceasta tendinta.
Se confirma ca mediul digital este cel mai dinamic segment al pietei locale de media”, a declarat Ruxandra Bandila, Director, Marketing, Comunicare si Business Development, PwC Romania.
Afla mai multe detalii pe Wall Street