Peste 1.000 de persoane au fost prezente in magazinele Altex si MediaGalaxy deschise in noaptea de 14 mai 2012 spre 15 mai 2012, in intervalul orar 23.30 – 1.00 special pentru acest eveniment, iar numarul comenzilor online a fost de ordinul miilor.
Altex a fost retailerul de electro-IT care a venit in intampinarea fanilor acestui joc cu cel mai stoc de copii in noaptea lansarii– 5.000 de copii din editia de retail si 500 de copii din CollectorsEdition.
Pentru ca toti impatimitii jocului sa poata intra in posesia lui, nu doar cei din Bucuresti, strategia de distributie din noaptea lansarii a avut in vedere toate orasele mari din tara.
La ora lansarii mondiale a jocului Diablo III, o editie asteptata de 10 ani au fost deschise 19 magazine Altex si MediaGalaxy din principalele orase din tara : Bucuresti, Sibiu, Constanta, Cluj, Iasi, Arad, Piatra Neamt, Galati, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Bucuresti, Timisoara, TarguMures, Brasov, Oradea, Bacau. La evenimentul de lansare din magazinul Altex si MediaGalaxy a fost vandut tot stocul din CollectorsEdition si mai mult de jumatate din stocul editiei de retail Diablo III pentru PC (peste 2.500 de exemplare).
« Vanzarile pentru lansarea DiabloIII PC au fost peste asteptari, in majoritatea magazinelor stocul fiind epuizat inca de la momentul lansarii. Ne bucuram ca am venit in intampinarea orizontului de asteptare al publicului si am putut aduce Diablo III in cea mai mare cantitate de pe piata, pentru publicul din Romania.
Pentru a onora marea cerere generata de acest joc, prin eforturi deosebite am reusit sa facem rost si vom pune in vanzare inca 100 de exemplare din editia CollectorsEdition si 500 de exemplare din editia de retail, care vor fi orientate in special catre onorarea comenzilor online », a declarat Razvan Popescu, director de vanzari Altex Romania.
Actiunea din Diablo III se petrece la 20 de ani dupa ce maleficii primordiali au fost infranti si izgoniti din lumea Sanctuarului iar jucatorii trebuie sa cerceteze zvonurile despre renasterea raului.
Jocul da posibilitatea jucatorilor sa faca negot cu prazile de razboi si sa foloseasca Casa de licitatii cu bani reali pentru a cumpara si vinde obiecte pe valuta din lumea reala.
Diablo 2 a fost lansat in anul 2000 si s-au vandut 14 milioane de copii in plan mondial, la 4 luni de la lansare. Producatorii jocului se asteapta ca noua versiune sa egaleze succesul comercial de acum 12 ani.