Probleme AllView (Visual Fan) cu produsele si serviciile de garantie ?

Probleme AllView (Visual Fan) cu produsele si serviciile de garantie ?

Mihai B. a achizitionat odata cu abonamentul de telefonie mobila de la RCS – RDS si un telefon Allview P6 Life Dual Sim, pe care l-a primit prin curier rapid in data de 14 noiembrie 2014.

Problemele barbatului au inceput la scurt timp, dupa ce a intrat in posesia telefonului mobil, cand a observat ca aparatul nu are semnal pe niciuna dintre cartele. Acest lucru l-a determinat sa trimita telefonul in service, pentru remedierea defectiunii. In data de 12 decembrie 2014, firma Visual FAN SRL, care a asigurat service-ul, a returnat telefonul catre client, insa acesta a observat ca aparatul are aceleasi probleme. Patru zile mai tarziu, aparatul a fost retrimis in service de unde a revenit in posesia lugojeanului noua zile mai tarziu.

Pe data de 30 decembrie, lugojeanul a retrimis telefonul in service pentru a patra oara si a facut o sesizare catre Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Brasov. “Dupa ce l-am ridicat, am constatat ca nu functioneaza corespunzator si l-am trimis inapoi. Dupa ce a stat mai mult in service, mi-au spus ca defectiunea a fost rezolvata. Am testat telefonul dupa ce l-am primit insa am observat ca problema nu a fost remediata. Intre timp am sesizat si Protectia Consumatorului din Brasov care m-a instiintat, pe 12 ianuarie 2015, ca “operatorul economic reclamat, Visual Fan SRL a adus la conformitate produsul, telefon Allview P6, respectiv s-a inlocuit conectorul GSM, in termenul legal de 15 zile calendaristice”.

Cu toate acestea, pe 23 ianuarie 2015, firma Visual FAN SRL, mi-a trimis la solicitarea mea o negatie, prin care imi comunica faptul ca telefonul nu mai poate fi reparat”, sustine lugojeanul. Barbatul mai spune ca a sunat de nenumarate ori la relatii clienti si facut mai multe sesizari, dar nimeni nu i-a oferit nicio solutie care sa duca la rezolvarea problemei. “Am ajuns in situatia in care de aproape trei luni de zile platesc abonamentul si ratele pentru telefon si nu ma pot folosi de el. Am facut nenumarate sesizari, dar de fiecare data am fost plimbat de cei care ar fi trebuit sa rezolve problema.

Pana acum am primit acelasi raspuns si anume ca voi fi contactat in cel mai scurt timp”, mai spune barbatul. In cele din urma, in data de 3 februarie 2015, barbatul a primit un nou telefon Allview P6 Life insa din spusele lugojenului, nici acesta nu functioneaza corespunzator. Suparat din cauza situatiei, barbatul s-a deplasat vineri, 6 februarie, la sediul companiei din Lugoj pentru a preda aparatul, insa reprezentantii punctului de lucru i-au comunicat ca nu pot face nimic in acest sens si l-au indemnat sa faca o noua sesizare telefonica. Barbatul s-a conformat si de aceasta data, insa pe langa sesizarea facuta catre compania la care este abonat, a mai depus o reclamatie si la OPC Timis.

Lugojeanul sustine ca are un dosar intreg care sa certifice “experienta” pe care a trait-o, principala nemultumire fiind aceea ca nu poate beneficia de telefonul pe care l-a primit odata cu abonamentul, chiar daca este cu plata facturilor la zi.

Asteptam pareri pro si contra despre produsele AllView, telefoanele si tabletele comercializate? Ati intampinat probleme ?

Sursa: BizBrasov