eMAG lanseaza oficial categoria de Fashion si estimeaza comenzi de 7,5 mil. euro in primul an.
eMAG lanseaza oficial oferta de ”Fashion”, potrivit strategiei de dezvoltare.
Retailerul a anuntat ca ofera deja peste 14.000 de articole vestimentare si accesorii, iar in sezonul urmator gama va fi extinsa la 25.000 de articole.
Odata cu acest proiect, compania lanseaza si brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si de incălțăminte elengata si sport, casual.
Noua categorie din site-ul eMAG vine cu 14.000 de produse noi, descrise ca fiind Fresh Fashion si acopera toate tipurile de vestimentatie si accesorii de zi cu zi, de la office si elegant, la casual si relaxat pentru doamne si domni.
Printre brandurile comercializate se regasesc acum cele locale: Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
O noutate pentru eMAG este introducerea unui brand propriu de articole vestimentare reunit sub marca RELEASE. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel incat fiecare client va gasi cel putin un stil care sa i se potriveasca.
Pentru a oferi o experienta de cumparare lipsita de griji, clientii categoriei Fashion de la eMAG vor beneficia de livrare rapida din stoc, call center dedicat 24/7 si serviciul de retur in 30 zile.