Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează sub brandul propriu Allview telefoane, tablete şi alte gadgeturi, estimează pentru acest an o creştere cu 50% a numărului de echipamente vândute, la 1,5 milioane de unităţi, evoluţie care va fi generată şi de o dublare a ponderii în business a afacerilor internaţionale.
Firma braşoveană a deschis în luna septembrie a anului trecut o companie în Polonia, Allview Electronics, pentru care în prezent lucrează zece persoane. „Am ales Polonia pentru că este un alt hub al Europei de Est. În Europa de Est sunt două huburi – este România cu ţările de jos şi este Polonia cu ţările de sus. Sunt două huburi care se completează în conformitate cu planul nostru de a acoperi întreaga Europă Centrală şi de Est”. Biroul din Polonia gestionează mai multe activităţi, inclusiv certificarea produselor Allview pentru vânzarea în ţările din regiune, a explicat şeful companiei.
Expansiunea internaţională a Allview, companie care în câţiva ani de creştere explozivă a ajuns numărul doi pe piaţa de smartphone-uri din România, după gigantul Samsung, va ajuta firma să atingă în acest an o cifră record de echipamente vândute: 1,5 mil., o creştere de 50% faţă de anul precedent, a declarat Lucian Peticilă. În 2013 compania din Braşov vânduse doar un sfert de milion de echipamente.
Compania a participat săptămâna trecută la Mobile World Congress din Barcelona – cel mai mare târg din lume dedicat comunicaţiilor mobile şi-a extins cu acest prilej parteneriatele pentru a-şi întări prezenţa pe celelalte pieţe.
„Am reuşit să semnăm contracte cu companii cu care aveam până acum doar contacte de principiu. Am discutat de dezvoltarea unor pieţe noi faţă de anii anteriori“, a declarat Peticilă fără a oferi însă detalii. Visual Fan, o companie care în 2011 avea afaceri de doar 2,1 milioane de euro, a înregistrat în 2013 venituri de 29 milioane de euro. Peticilă nu a precizat la cât au ajuns afacerile în 2014, însă este posibil ca acestea să fi depăşit 60 milioane de euro.
Sursa