Field Agent, aplicaţia care te plăteşte, îşi extinde operaţiunile şi în Romania, începând din luna aprilie, după SUA şi alte ţări vestice, orice deţinător de smartphone putând să îşi descarce aplicaţia şi cu un card bancar poate primi şi bani ca utilizator.
Field Agent este prima companie din lume care a introdus conceptul de crowdsourcing şi a revoluţionat modul în care companiile îşi pot culege informaţiile din piaţă în timp real, chiar de la cumpărători. Field Agent are operaţiuni în şapte ţări : SUA, Marea Britanie, Canada, Suedia, Norvegia, Danemarca, Australia.
Aplicaţia, disponibilă pentru utilizatorii de Android şi de iOS, poate fi descărcată gratuit de orice persoană care are peste 18 ani şi care deţine un smartphone. În cadrul aplicaţiei Field Agent ("agent de teren") utilizatorii vor fi anunţati atunci când sunt disponibile "misiuni" în apropierea zonei în care se află.
"Misiunile" Field Agent înseamnă mici chestionare de câteva întrebări la care utilizatorii trebuie să răspundă din magazin sau din fotoliul de acasă sau poze pe care aceştia trebuie să le facă în magazine atunci când se află la cumpărături. Pentru aceste informaţii sumele pe care Field Agent le plăteşte "agenţilor" care acceptă "misiunile" sale pot fi de la câţiva euro la câteva sute, în funcţie de numărul provocarilor pe care fiecare utilizator decide să le accepte sau nu.
În termeni practici a utiliza aplicaţia înseamnă că atunci când utilizatorul merge în magazine pentru a face cumpărăturile obişnuite i se va cere să facă şi 2-3 poze ale produselor din magazin, iar aplicaţia îl va remunera pentru acest efort. Informaţiile sunt folosite mai departe de către comercianţi şi producători, care în acest fel pot verifica corectitudinea preţurilor produselor pe raft, stocul disponibil şi alte informaţii necesare pentru o mai bună calitate a actului comercial.
România este prima ţară din Europa Centrală şi de Est în care Field Agent îşi deschide operaţiunile (www.fieldagent.ro). plicaţia Field Agent poate fi descarcată din Google Play pentru utilizatorii de android şi din App Store pentru utilizatorii de iOS.
În prezent, compania americană deţine o reţea de peste 600.000 de utilizatori prin intermediul cărora operează proiecte pentru mii de companii. La nivel internaţional, Field Agent a plătit peste 6 milioane de euro agenţilor săi pentru realizarea diferitelor misiuni.
Credit photo.