O noua tendinta in B2B: aplicatii mobile pentru evenimente
260 de expozanți și 40.000 de participanți conectați prin intermediul aplicației de mobil dezvoltată de agenția Dare Digital pentru unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerţului business to business din Sud-Estul Europei, METRO Expo
Până la finalul anului 2015, numărul utilizatorilor de smartphone-uri din România este așteptat sa depășească 10 milioane.
Dezvoltarea unei aplicații mobile pentru zona de B2B, în special pentru târguri, expoziții și conferințe este o soluţie funcțională, integrată, care oferă avantajul accesului permanent la informațiile necesare.
Eficient şi rapid, prin intermediul smartphone-urilor, organizatorul obţine vizibilitate completă asupra evoluţiei evenimentului şi suport în procesul informațional si în coordonare.
Aplicația dezvoltată special pentru Metro EXPO acționează ca un ghid virtual și facilitează utilizatorilor accesul la programul și harta evenimentului, oferă informații despre expozanți și ofertele speciale ale acestora. Aplicația este compatibilă cu sistemele de operare Android și iOS și este disponibilă gratuit pentru utilizatorii de smartphone-uri, prin Google Play și App Store.
Decizia lansării unei aplicații pentru evenimente a venit ca urmare a preferinței utilizatorilor de a avea acces rapid la informații relevante legate de desfășurarea conferinței.
Meniul aplicației se structurează pe șase categorii, fiecare adresând nevoile de acces rapid în cadrul evenimentului: Program Metro EXPO, Harta locației, Expozanți, Oferte speciale, Cum ajungi?, Comandă taxi. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a se înscrie pentru a solicita un card METRO direct din aplicație.
Pe o perioadă de patru zile, METRO Cash&Carry România a transformat Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România. În cadrul METRO Expo au fost prezentate soluțiile și programele dezvoltate de companie pentru susținerea tuturor profesioniștilor din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții, precum și propunerile și ofertele partenerilor METRO.
Evenimentul s-a bucurat de participarea a peste 40.000 de persoane care au vizitat standurile celor 260 de parteneri recunoscuţi pentru calitatea serviciilor şi produselor oferite.
De asemenea, Dare Digital a dezvoltat și o strategie de digital media menită să promoveze evenimentul. În plus, echipa a susținut pentru partenerii și clienții METRO două prezentări dedicate segmentului de online, Cum să îți promovezi afacerea cu 5.000 euro/an și Lucruri mici care fac diferența în online (Experiența Utilizatorului).