YouTube, la 10 ani de la lansare: Conţinutul este noua reclamă!
YouTube este, la zece ani de la lansare, "un mediu nou prin care se pot împărtăşi poveşti originale, în care conţinutul este noua reclamă pentru mărci", a declarat Marta Lysiac, strategic partner manager al platformei online la evenimentul aniversar al acestui site, care a avut loc marţi, la Bucureşti.
Deasemenea, a făcut referire la faptul că tot mai multe posturi TV dar și companii se folosesc de aceasta pentru a-şi spori vizibilitatea.
"O sută de branduri de top au publicat, în 2015, un videoclip pe YouTube la fiecare 18 minute", a adăugat Lysiak, spunând că, în total, anul acesta, au fost încărcate 400 de ore de conţinut pe minut.
Potrivit unui studiu de piață, în cazul achiziţionării de telefoane inteligente, procentul celor impulsionaţi de clipurile video urmărite pe YouTube este de 62%, iar în ceea ce priveşte cumpărarea de produse cosmetice şi folosirea acestora, procentul ajunge la 66%.
YouTube are peste 7 milioane de utilizatori unici lunar, în România, iar pe această platformă sunt înregistrate, în prezent, peste un milion de canale româneşti.