Hărţi inteligente în timp real, servicii bazate pe localizare şi condus complet automat: viitorul mobilităţii stă într-un univers digitalizat - unul care poate fi realizat prin produsele şi serviciile HERE. Hărţile de primă clasă şi o nouă înţelegere a serviciilor bazate pe localizare reprezintă fundamentul prin care HERE îşi continuă creşterea de succes - ca o companie deschisă, independentă şi creatoare de valoare. Aceasta va fi în beneficiul sutelor de clienţi HERE din numeroase industrii.
În calitate de noi acţionari ai HERE, AUDI AG, BMW Group şi Daimler AG vor oferi o susţinere puternică pentru această dezvoltare. Cei trei constructori premium au finalizat cu succes achiziţia HERE, afacerea de hărţi şi localizare a Nokia, la data de 4 decembrie 2015, după ce au primit aprobări din partea tuturor autorităţilor competente.
Noii acţionari şi structurile de conducere sunt concepute pentru a asigura independenţa HERE şi pentru a permite continuarea fără probleme a activităţii de zi cu zi.
Viitorul este HERE: mobilitatea viitorului începe cu hărţi digitale în timp real
Platforma de localizare a HERE va livra hărţi de înaltă rezoluţie, în combinaţie cu informaţii de localizare în timp real, furnizând clienţilor o reprezentare digitală detaliată a lumii reale în timp real.
Aceasta se obţine prin tehnologia avansată de cartografiere a HERE în combinaţie cu nenumărate surse de date precum automobilele, telefoanele mobile, domeniul transporturilor şi al logisticii, precum şi elementele de infrastructură.
În prezent, HERE îşi alimentează zilnic hărţile cu date de la peste 80.000 de surse şi miliarde de puncte-sondă - în acelaşi timp, compania este implicată activ în conectarea a milioane de automobile şi senzorii de bord ai acestora care generează informaţii despre mediul înconjurător al automobilelor.
Pe măsură ce se adaugă mai multe date la platforma HERE, hărţile, produsele şi serviciile vor deveni mai bune. Aceasta aduce un beneficiu uriaş pentru toţi clienţii, ceea ce va duce la un confort sporit în timpul călătoriilor, la drumuri mai sigure pentru toată lumea, mai puţine aglomerări şi zone urbane mai curate.
Fiind asigurată ca o companie independentă şi deschisă, HERE creează noi opţiuni de accelerare a acestui efort, clienţii oferind companiei cantităţi uriaşe de date anonime. In acest context, cele peste două milioane de automobile conectate de la AUDI AG, BMW Group şi Daimler AG, care în prezent sunt capabile să colecteze date avansate bazate pe localizare de înaltă calitate, oferă un potenţial enorm pentru accelerarea dezvoltării platformei de localizare HERE. Pentru a permite ca HERE să-şi mărească platforma de localizare, să îmbunătăţească produsele şi să genereze noi servicii pentru toţi clienţii, cele trei companii, împreună cu HERE, au evaluat beneficiul furnizării către HERE a datelor de la senzorii flotelor lor.
Toţi clienţii - industria auto, companii, consumatori - sunt invitaţi să se alăture şi să beneficieze, un astfel de pas ar face HERE şi mai atractivă pentru clienţi şi investitorii suplimentari.
HERE joacă deja un rol important în dezvoltarea condusului autonom, pentru că nici un constructor auto nu poate dezvolta cu succes acest domeniu viitor al mobilităţii fără hărţi actualizate, de mare precizie. Generarea acestor hărţi este exact domeniul în care HERE este lider. Patru din cinci automobile noi vândute în Europa şi America de Nord cu navigaţie inclusă au hărţi digitale de primă clasă de la HERE. În viitor, hărţile vor oferi automobilelor abilitatea să anticipeze pericolele rutiere, să pregătească şi să adapteze strategiile de condus într-un mod care creşte încrederea conducătorului.
"Nimeni nu înţelege potenţialul hărţilor digitale mai bine decât echipa HERE, cu cei 6.500 de angajaţi la nivel mondial. Prin urmare, acţionarii vor oferi libertate HERE pentru accelerarea strategiei de creştere", a spus Prof. Rupert Stadler, preşedinte al Consiliului de Administraţie al AUDI AG. "De-a lungul ultimilor 30 de ani, HERE a redefinit continuu hărţile. Aşteptările noastre sunt că vor continua să fie lideri ai industriei în următoarea sa fază inovatoare, astfel că va crea valoare suplimentară."
"Combinaţia între această tehnologie avansată a hărţilor şi datele de la automobile, dispozitive şi infrastructură va oferi HERE şi clienţilor săi un avantaj clar în dezvoltarea serviciilor viitoare de mobilitate", a comentat Klaus Fröhlich, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru dezvoltare. "Cu cât mai mulţi parteneri şi clienţi se vor alătura acestui model, cu atât va fi HERE mai capabilă să furnizeze hărţi mai bune şi mai actualizate şi o reprezentare digitală precisă, în timp real, a universului nostru de mobilitate."
"Clienţii din industria auto sunt cei mai interesaţi de condusul automat. Dar HERE este mai mult decât un lider de piaţă al hărţilor digitale", a explicat Prof. Dr. Thomas Weber, membru al Consiliului de Administraţie al Daimler AG, responsabil pentru cercetarea concernului şi dezvoltarea automobilelor Mercedes-Benz. "Cu nivelul său ridicat de inovaţie şi angajaţii excepţionali, compania are potenţialul de a deveni principalul furnizor de tehnologie pentru servicii de localizare în timp real în universul digitalizat al mobilităţii."
Pentru a reuşi aşa ceva, HERE se va baza pe punctele sale forte din prezent şi va adăuga noi capacităţi. HERE intenţionează să-şi consolideze poziţia de lider al pieţei în rândul clienţilor auto şi să-şi extindă afacerile pentru consumatori şi companii - prin creştere organică, dar şi prin parteneriate strategice şi achiziţii.
Obiectivul HERE este de a crea una din cele mai importante platforme de localizare din lume, care va combina datele cu privire la toate formele de mobilitate şi interfeţele dintre viaţa cotidiană şi lumea hărţilor digitale.
Această strategie pe termen lung este asigurată printr-o nouă structură de conducere, protejată printr-un consiliu de conducere care va consta din reprezentanţi ai noilor proprietari şi figuri independente, recunoscute în industrie.
AUDI AG, BMW Group şi Daimler AG nu vor dobândi control comun al HERE şi există o separare clară între rolurile lor de clienţi, furnizori şi investitori. În plus, HERE va rămâne deschisă tuturor clienţilor şi va fi deschisă altor investitori ceea ce ar crea o structură şi mai largă a acţionariatului. Toate acestea asigură că angajamentul neechivoc al HERE faţă de deschidere şi independenţă este ferm garantat.
După încheierea cu succes a acestei investiţii, cei trei constructori premium şi-au exprimat mulţumirile speciale faţă de Celsius Capital, condusă de Carlos Bhola, pentru modul în care i-a susţinut de la început şi pentru finalizarea cu succes a acestei investiţii.
Sursa: BMW Romania