Samsung Electronics România, subsidiara locală a gigantului sud-coreean cu acelaşi nume, mizează pe noua generaţie de ceasuri inteli­gente, Gear S3

Samsung Electronics România, subsidiara locală a gigantului sud-coreean cu acelaşi nume, mizează pe noua generaţie de ceasuri inteli­gente, Gear S3


Samsung Electronics România, subsidiara locală a gigantului sud-coreean cu acelaşi nume, mizează pe noua generaţie de ceasuri inteli­gente, Gear S3, lansată săptă­mâ­na aceasta la Berlin, pentru a-şi con­so­lida poziţia pe piaţa de profil, esti­mând vânzări cu 35% mai mari faţă de anul trecut.

Suntem încrezători că noul Gear S3 ne va consolida poziţia de lider local pe segmentul smartwatch-urilor, dispo­zitivul oferindu-le utilizatorilor confort, mobilitate şi cea mai nouă tehnologie, chiar la încheietura mâinii. Estimăm că anul acesta vom înregistra o creştere de peste 35%, de altfel acesta fiind procentul cu care piaţa de smartwatch-uri creşte anual“, a declarat pentru ZF (sursa citata) Cristian Cojocaru, şeful diviziei telecom din cadrul Samsung Electronics România.

Samsung: „Noul Samsung Gear S3 ne va consolida poziţia pe piaţă. Vânzările de smartwatch-uri vor creşte cu 35%“


Compania sud-coreeană a lansat miercuri la Berlin noua generaţie de smartwatch-uri Samsung Gear S3, care pune accent atât pe designul clasic asemănător ceasurilor tradiţionale, cât şi pe tehnologie, înglobând o serie de funcţii smart.



Samsung Gear S3 este disponibil în două variante - Classic şi Frontier, aceasta din urmă fiind creată pentru condiţii mai dure de utilizare, în special pentru activităţi în aer liber.

Cele două modele vin cu o serie de funcţii noi faţă de generaţia ante­rioară, Samsung Gear S2, pre­cum conexiune 4G, GPS încor­­po­rat, ecran mai rezistent (teh­no­logia Corning® Go­rilla® Glass SR+) şi o ba­terie de capacitate mai mare (380 mAh) care asigură o durată de utilizare de până la patru zile.