Samsung Electronics România, subsidiara locală a gigantului sud-coreean cu acelaşi nume, mizează pe noua generaţie de ceasuri inteligente, Gear S3
Samsung Electronics România, subsidiara locală a gigantului sud-coreean cu acelaşi nume, mizează pe noua generaţie de ceasuri inteligente, Gear S3, lansată săptămâna aceasta la Berlin, pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa de profil, estimând vânzări cu 35% mai mari faţă de anul trecut.
„Suntem încrezători că noul Gear S3 ne va consolida poziţia de lider local pe segmentul smartwatch-urilor, dispozitivul oferindu-le utilizatorilor confort, mobilitate şi cea mai nouă tehnologie, chiar la încheietura mâinii. Estimăm că anul acesta vom înregistra o creştere de peste 35%, de altfel acesta fiind procentul cu care piaţa de smartwatch-uri creşte anual“, a declarat pentru ZF (sursa citata) Cristian Cojocaru, şeful diviziei telecom din cadrul Samsung Electronics România.
Samsung: „Noul Samsung Gear S3 ne va consolida poziţia pe piaţă. Vânzările de smartwatch-uri vor creşte cu 35%“
Compania sud-coreeană a lansat miercuri la Berlin noua generaţie de smartwatch-uri Samsung Gear S3, care pune accent atât pe designul clasic asemănător ceasurilor tradiţionale, cât şi pe tehnologie, înglobând o serie de funcţii smart.
Samsung Gear S3 este disponibil în două variante - Classic şi Frontier, aceasta din urmă fiind creată pentru condiţii mai dure de utilizare, în special pentru activităţi în aer liber.
Cele două modele vin cu o serie de funcţii noi faţă de generaţia anterioară, Samsung Gear S2, precum conexiune 4G, GPS încorporat, ecran mai rezistent (tehnologia Corning® Gorilla® Glass SR+) şi o baterie de capacitate mai mare (380 mAh) care asigură o durată de utilizare de până la patru zile.