Pentru al doilea an consecutiv, clienții Miele își creează singuri reducerile de Black Friday. Trebuie doar să acceseze site-ul celui mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium și să voteze produsele pe care și le doresc cel mai mult. Echipamentele ce primesc cele mai multe voturi vor fi și cele care vor beneficia de cel mai ridicat discount, de 35%. În 2018, cel mai votat echipament Miele de Black Friday a fost stația de călcat Fashion Master, dotată cu fier de călcat cu talpă de tip fagure, antiaderentă și Steamer.
2 săptămâni de reduceri unice
Și anul acesta,
Black Friday ține 2 săptămâni la Miele. Astfel, de pe 15 și până pe 30
noiembrie, clienții vor descoperi reduceri unice, la o selecție de
produse ce acoperă întreaga gamă de electrocasnice.
Rezultatele
impecabile și timpul economisit prin tehnologiile moderne implementate
în echipamentele Miele fac ca în topul celor mai votate produse de până
acum să se afle mașinile de spălat rufe, uscătoarele și aspiratoarele.
De altfel, noua
Generație 7000, lansată la începutul acestui an, transformă procesul de
curățenie într-o adevărată plăcere. Toate echipamentele pot fi conectate
la WiFi și, astfel, controlate prin intermediul telefonului
mobil. Utilizatorii vor ști cu exactitate perioada rămasă până la
finalizarea unui proces, câștigând timp liber pentru ei. În același
timp, senzorii instalați în aceste produse gestionează automat
cantitatea de consumabile necesare unui rezultat perfect, ceea
ce duce la economii, atât de curent electric, dar și de impact asupra
mediului înconjurător.
Și, pentru că
momentele de relaxare oferite de produsele Miele merită savurate, noua
linie de espressoare este, de asemenea, pe wishlist-ul Black Friday
2019. Cele mai dorite sunt cele freestanding, care le oferă
utilizatorilor posibilitatea de a alege din peste 20 de rețete
preinstalate, în timp ce anumite modele din Generația 7000 pot crea
rețete personalizate, printr-un proces de testare a diferitelor
combinații de cafea.
Discounturile de
Black Friday continuă și pentru alte categorii, pe care clienții le pot
descoperi atât în magazinul online Miele, dar și în showroom-uri, unde
pot și testa fiecare echipament în parte. Campania se
va derula, de asemenea, în toate magazinele proprii și exclusive Miele,
precum și la majoritatea partenerilor din rețeaua națională: eMAG Marketplace
și shop-uri partenere.